31. tammikuuta 2012

viimeinen tammikuuta


on taas menny kuukaus iha hujahtamalla. no, sais mennä nuo pari seuraavaaki kuukautta vielä nopeemmi :) en siedä kylmyyttä, ja sitä ku on ulkona sekä sisällä. eilisenki vietin paksun viltin alla löhöten. onneks ostin gina tricotista sillä parilla eurolla sen paketin joka sisäls kaulahuivin ja pipon. ne on todettu superkäytännöllisiks näillä ilmoilla! en muista millo mulla olis ollu niin lämmin huivi, ku se on <3

tässä ei iha huivi ja pipo edusta, mut kyllä valkenee taas hiukset ja
huivi ku kävelee tuolla ulkona, hyrrr! oli vähä lasitki
huurussa ni kurkin ku joku vanha opettaja ;D
 (mulla pipo päässä!!)

on ollu pari hiljasta päivää tän postailun kannalta. ei oo oikee ollu mitää mainittavaa. niin perusarkea ollu, ku olla vaa voi. koulua, salilla käyntiä ja kotona löhöömistä. eilen äiti kävi noutamassa meijän elloksen paketin, missä tuli mulle ja jonnalle makee tyynynpäällinen:) ja mulle ihanan lämmin musta neule. vaik sanoinki et ensivaikutelma tästä oli semmonen "kävinpä vaarin vaatekaapilta hakemassa neuleen", mut kyllä tää lämmittää:) ja tilattii sit jo seuraava tilaus ellokselta, mulle villakangastakki! en muista millo viimeks olisin saanu uuden takin. toivottavasti se on sopivan kokonen :)

tulevaan kotiin koristetyyny<3
kyllä näitä kylmiä päiviä piristää tuo aurinko mikä tuolla paistaa sillo tällö! tänääki oli semmonen talvipäivä mikä on mun mielestä tooosi kaunis, vaikka onki pakkasta :) sillon vältän vaa ylimäärästä ulkoilua;)


"Tervetuloa" -koiraki on hiiiieman saanu lunta osaksee:D

tänää totesin mun laiskojen iltojen + vielä laiskempien aamujen pelastuksen! yves rocherin paketista tuli sillo muutama päivä sit ilmaislahja; hellävarainen meikinpoistoaine. UNELMA. koska joskus väsyneenä oon niin laiska etten vaan jaksa pestä meikkejä, ja tolla ne lähtee niiiin hyvin pois parilla pyyhkäsyllä. suosittelen!

tuli vaa niin pien pullo, et on varmaa tilattava uutta ku tuo on finaalissa:)

ainii ja tänää rupes pelottamaa,et eikai mulle tuu uutta flunssaa. aivastutti pitkästä aikaa monta kertaa päivän aikana, palelin koko päivän ja nokka vuotaa :< hope not! siihe meinaa taas taukoontuu salilla käynnit ja laiskistun. just ku oon taas päässy kunnolla kiinni siellä käyntiin. tulee vaa niin paras fiilis ku on käyny salilla ja sen jälkee lämpimässä suihkussa. tänä iltana taas toteutuu tämä fiilis, jeee:)!

alotin tän postauksen yhellä kauneimmista biiseistä, ja päätän sen myös toisee ihanaan biisiiiin.


2 kommenttia: