9. syyskuuta 2012

lazy sunday

erittäin tylsä, laiska, turhautunut, aikaansaamaton, lagitus päivä ollu tänään. ja sen mukanen oli päivän asuki. hengailin koko sunnuntain mun feikkionepieceziperalljumpinissä ja nallekarvatossuissa.

oon mä tiskannu. ja kattonu telkkaria. ja dataillu. taisin pestä koneellisen pyykkiä. ainii, äskön kävin suihkussa.

tän päivän sisältö on hyvin minimaalinen.



mut ehkä tää oli iha sallittua, koska eilen oli ihan super huippu tyttöjen ilta, josta postailen ku oon ensi repiny energiaa itelleni :) huomenna alkaa taas arki.

oon hyvin kyllästyny ja turhautunu tällä hetkellä, ehkä syksyn ja pimeyden takia. haluun pois täältä tuppukylästä, haluun töihin pk-seudulle ja asunnon sieltä. katoin tänää työpaikkavaihtoehtojaki omalta alalta ja sielä oli vaikka mitä kivaaa ! 

tj 10 päiväää laivareissuun, can't wait :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti