8. kesäkuuta 2012

perjantaipäivitys

joskus oon lukenu muiden blogeista tästä otsikonkeksimis ongelmasta, enkä oo koskaa kohdistanu sitä itteeni. herranjumala, ettei nyt päässä liiku yhtää mitää. otsikko ja teksti sen mukaista :D:D

äiti tilas jonnan kans netistä itellensä feikki nomination rannekkeen, jossa on kello ja ne puhu kaikesta blingistä ja sydämenmuotosista kelloista. en sit hirveesti innostunu, kunnes näin tän!! tykkään tästä mun kellosta hirmusesti, koska se ei vie liikaa huomiota, mut siinä on ihanat yksityiskohdat ku pidempää kattelee. tän ois saanu lisättyä toho mun aitoo nominationii, mut päätin pitää kellon omana rannekkeena. kiitos äiti<3


tänää oli toinen päivä kesätöissä (alotin siis viikko sitte, mut olin saikulla tän järkyn flunssan takia 4pv). en tiiä onks tää jotain alkuhuumaa vai tykkäänkö ihan oikeesti vaa niin paljon siitä työstä mitä teen. mut tätä mä oon ajatellu haluavani tehdä tulevaisuudessaki; kahvilatyötä. tai konditoria työtä. en tiedä.





mä odotan niiin innolla 15. päivää!! syy nro 1. palkkapäivä. syy nro 2. me lähetää hakemaa janette vantaalta. syy nro 3. äiti on pikkusen jo lupaillu että käytäis jossai leivontatarvikeliikkeessä. syy nro 4. aion tilata piilarit itelleni !!! 

oiskoha vielä jotai mitä keksin siitä päivästä... no, onhan se perjantai ;D

-Janita

2 kommenttia:

  1. toi on oikeesti ihana toi kello ! tommonen tyylikäs eikä mitää erikoista ja näyttää just sopivan kokoiseltaki :)

    VastaaPoista