24. kesäkuuta 2012

jussssia

mua ärsyttää hyvin suunnattomasti, ku en koskaan saa aikaseks tänne kirjottaa mitää. mun piti kirjottaa, ku me muutama tyttö saatii pari päivää helsinkimatkan jälkee idea lähtee käymää lappeenrannassa. mun piti kirjottaa, kun oltiin viikonloppu vantaalla ja shoppailin mun palkat. ja mun piti esitellä niitä ostoksia.

no, tässä mä oon, eikä mulla oo yhtäkää kuvaa noista mistä mun on pitäny kirjottaa, joten tässä pari hassua kuvaa juhannuksesta.

ensimmäisenä mun pitää hehkuttaa, koska vihdoin ja viimein sain hankittua ne piilarit!! lenson.com:ista sain hurjan paljon halvemmalla ku muualta, paketti tuli postilaatikkoon ja piilarit pääs monen mutkan kautta silmiin.




juhannus meni ihan kivasti kavereiden kans hengaillen, olisha sitä voinu olla tapahtumarikkaampiki, mut ei se mitään :) eilinen meni kotona löhötessä, grillatessa hyvää ruokaa ja syödessä tuoreista mansikoista ja kermasta tehtyä kakkua <3

lupaan olla jatkossa ahkerampi bloggaaja :) toivotaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti