14. toukokuuta 2012

pläjäyss

ei oo nyt muutamaa päivään ollu tilaisuutta tulla päivittelemään tänne, joten nyt tulee super kuvapläjäys. se sisältää äitienpäivää, sitä edellistä sadepäivää kun päätin et ulkona on kiva kuvailla (noot) :) onpaha näköjää mahdollisimman sekalaisessaki järjestyksessä. nooo, koittakaa kestää!


sain mun huoneeseen pienen kaapin, jonka päälle päätin siirtää ton mun korvistelineen ja lisätä vierelle muutki hyödylliset korut + kukkaset







mun huoneessa KUKKII KASVI!!!!!!!! 

lisää kukkasia, tää tosin tehty marsipaanista. harjottelin lisää näitä, jotta saisin johannan valmistujaiskakkuun siedettävät kukkaset kakkuun :)


multa on iha jääny mainitsematta tää upee tuote!! äiti ku kävi tossa kuukaus(?) sitte kampaajalla, se suihkutteli jotain ihanan persikkaista äitin hiuksiin, joka tuoksu koko talossa. äiti sit kävi hakemassa meillekin pullon tota hiuksiin jätettävää hoitosuihketta. mulla se tekee puhtaista pörröisistä hiuksista terveen ja sileen tuntuset, tuoksuu super ihanalle ja on söpön väristäki :) suosittelen kaikille!


mulla on jo pitkää menny hermot mun kaulakorujen sotkuseen kasaan, josta saa hyvin hankalasti poimittua jonkun korun. lauantaina sain tarpeekseni ja nakuttelin viis naulaa mun seinään, siinä mun koruteline :D

koulua pitäs vielä 10 päivää jaksaa, tällä viikolla tosin enään kaks. ainii! käytii tänää koulun kans tutustumassa Ollinmäen viinitilaan, ja olin oikein innoissani koska en koskaan oo viinitiloilla vieraillu! maistella ei saatu, koska suurin osa on alaikäsiä. kivan näköstä ja ihania etikettejä. jotkut viinit tuoksuki tosi ihanille, joten ku ikä riittää ni taidan suosia paikallisia viinejä ainakin pullon verran ;)

-Janita
p.s. odotan innolla loppuviikon helteitä!! <3 tiedossa luultavasti piknikiä ja puistohengailua sekä superhyvän huoltsikkaruuan syöntiä! (hirvensalmen nesteen kahvila on vähä tasokkaampi ku miltä kuulostaa ja ne ruuat;D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti