28. helmikuuta 2012

girls girls girls

vietettiin vähä yli viikko sitte tyttöjen iltaa sillä kivalla mökillä, mistä mainitsinki jo aikasemmin, ja nyt vihdoin sain kuvia ystävältä! :)


maistettii alkosta saatavaa UFO shottia! muiden mielestä kuraa, mut mä tykkäsin :)



uudet ripset testauksessa, ja edelleenkää en niitä osaa oikein laittaa :<
ei siltä illalta muita ollu ku tämmösiä pällikuvia.. valitan :D

~

eilen sit mentii sille samaiselle mökille vähä isommalla porukalla istumaan iltaa ! oli kiva viettää taas tyttöjen (ja poikien) kans aikaa. muut ryyppäs, tanssittiin, juteltii ja iha vaa istuskeltii.. tykkäsin tästäkin illasta kovasti :-)

rosan playboypupu-cocktail-lasi oli superkiva! :)



kiitos blogger, pilasit kuvan laadun.

~

piristi mun päivää sekin tänää, et mun serkku Jenni soitti pitkästä aikaa ja juteltii niitänäitä.. pikemminki tulevaisuudesta ja meijän yhteisistä suunnitelmista. myös siitä kui me molemmat haluttais osata leipoo kaikkii ihanii leivoksii + kakkui ja vielä koristella ne supersiististi. jenni on mun rakas<3


tässä näitä fiiliksiä, hyvää tiistaita kaikille, mä jatkan lomailua! :-)

4 kommenttia:

  1. Nam toi ufoshot!!:) ja toi drinkkilasi, makee :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat noi ripset! :) Mistä ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeans.fi ja tais maksaa vaan 3,90 € ! :-) (ilmaset toimituskulutkin, suosittelen ;D)

      Poista