22. tammikuuta 2012

sundaysunday

vihaan sunnuntaita. se fiilis, ku ajattelee et siin meni taas yks viikonloppu, mitä sain aikaan? ja se tunne, et huomenaamuna kuudelta herätys. no go. MUTTA, oon ollu tänää poikkeus. oon tehny kaikkee fiksua! reipas sunnuntai tällä kertaa, eikä sohvallamakoilutelkkarinkatsomissunnuntai kuten yleeensä :)

aamupäivästä lähettii luistelemaa (mä tosin vaa kattomaa) apan ja janeten kans :) vietettii luistelemas 1½ tuntia, mut ulkoiluu meni tuntia! oli muuten tosi ihana ilma, mut heti ku tuuli vähäki ni tuli hirrrrrrmu kylmä! ja jalat kastu :( nooo, pikkujuttuja pikkujuttuja.



yhtä hehkeänä kuten yleensä;)

ja sit tuli superväsy!

kaukalolla ku oltii, päätin et kotii ku pääsen, ni siivoon mun kaatopaikan vihdoin ja viimein! monta päivää on pyöriny mielessä että pitäis siivota ja vaihtaa lakanat + kaikkee muuuta. pääsin kotii ja alotin siivoilun.. tais siihe vierähtää muutama tunti, mut on tuolla taas paljon kivempi viettää aikaa ku on siistiä. sain mun mission impossible -hyllykönki näkyvät hyllyt siivottua parempaa kuntooo, hyväminä! 

rakastan tätä uusimman demin leijonankuningas-julistetta<3

pitkän aikaa mietin, miten saan mun roikkuvat korvikset  sillee että saan
helposti valittua haluamani korvikset. jonna sit keksi, ku monta
vuotta sitte saamassani levyhyllyssä oli 4-5levyä, et laittaa siihe niitä roikkumaa.
se oli itseasias aika hyvä idea ainaki väliaikasesti! :)
tää kyllä sai mut tajuamaa, kui monet korvikset multa on hävinny...

siivotessani löysin mun yli vuoden vanhan gina tricot -lahjakortin!
onneks se on 5 vuotta ostopäivästä voimassa, joten pääsen käyttämää
ton 10,52€ johonki kivaa :)

jonna lahjotti mulle unelma seinäkalenterin. rakastan näitä kuvia!

voilá! murto-osa mun huoneesta, mutta anyway:)

kohta vois lähtee pesee hiukset, ku apa lupas laittaa mulle ranskalaiset letit:) sit seittemältä lähetää äipän ja apan kans salille vähä reenaamaa (jonka jälkee tietysti uuestaa suihkuu, järkevääää?). sen jälkee palkitsen päivän uurastuksen syömällä voisilmäpullaa, mitkä jonna loihti ja ne tuoksuuuu tääällä jo, nam!


huomenna taas aikanen herätys ja paluu arkeen :< mut ajatuksissa pyörii huominen leffareissu! lähetää tytsyjen kans kattoo leijonankuningas 3D:nä ! huomisesta päivästä sit myöhemmin lisäää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti