7. lokakuuta 2012

hius- ja ihonhoitotuotteiden uudistamista!

Hankin muutamia uusia juttuja mun hius- ja ihonhoitotuotteiden joukkoon. Ensinnäkin, oon iha rakastunu The Body Shopin tuotteisiin, enkä varmasti oo ainoo. Joten niistä on tullu muutama kotiutettua ja sit on ollu iha välttämätöntä nyt käydä ostamassa vihdoin ja viimein se kuivashampoo ja bongasin myös ton lorealin uutuuden: hiusöljyn!


 Hiusöljyä halusin testata sen takia, että mun latvat tuppaa olemaa "hamput", etenki pesun jälkeen ku oon kuivannu ne. Tää hiusöljy on ainakin tähän asti täyttäny mun toiveet hyvin!
 Kuivashampoo valinta tuli siitä, ku Jonna (klik klik!) on testaillu tätä Batistea. Jonna on kyllä tainnu käyttää sitä volume boosteria, mut mä päädyin tuoksun perusteella tähän kookoksen tuoksuseen <3
 ..ja kookoksella jatketaan; suihkutettava body milk!



Kaikkia ihania, ja hyväntuoksusia sekä söpöjä purkkeja ja voi vitsi! Hyvät hankinnat tuli tehtyä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti