3. heinäkuuta 2012

uus kaveri !!

oon just selviytyny superihanasta viikonlopusta ja parista melko rankasta työpäivästä, joten nyt mulla on aikaa postata. kaikenlaista kivaa on tapahtunu, mutta oon myös ollu hirmu väsynyt. paras juttu on se, että eilen kotiutin ihan ikioman kamerani, päädyin Canon eos 1100d:hen. se on mulle erittäin hyvä kamera, koska haluun kehittyä kuvaamisessa, haluan laadukkaan kameran, mutta en liian hyvää koska oon amatööri. nyt rupeen oikeesti kuvaamaan :) tässä muutama ihkutuskuva.



saatiin myös perjantaina meijän h&m:n paketti, ja tuotteisiini olin tosi tyytyväinen :) kengät on ihania, koru oikein kiva ja kangaskoritki söpöjä! tänään keksin vihdoin ja viimein hyvän syyn kurkata mitä kaikkee oon työntäny toho strawberries säilytyslaatikkoon :D



kangaskorit pääs hyvään käyttöön, ja huomasin et mulla on "muutamat" käyttämättömät tekoripset ja -kynnet.. + löysin mulle uuden meikkivoiteen ja eyelinerin ! olin jo ostanu uuden (huonomman) linerin aikasemmin ja mietin meikkivoiteen ostoa.. onneks tsekkasin ton rojulaatikon läpi!

mä jatkan kameran saloihin ja kuvaamisen oppien kanssa, adioos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti