20. huhtikuuta 2012

unhappy me

tässä pari päivää (etenki eilen) on ollu semmonen olo taas että mitä mulla on? mitä mä haluan elämältä? sitä että istun kotona kaiket päivät tekemättä mitää? on mulla kavereita joo. ja ehkä muutama ystäväkin. haluan kokemuksia, haluan muutosta mun elämään. haluan pois tästä kylästä. mulla ei oo tällä hetkellä hirveen hyvä olla. siis joo, afrikan lapsilla ei oo ruokaa eikä kunnon kotia. mut mulla on, eli olen hirmu onnellinen? nooot.

olispa kesä, niin kaikki olis paljon paremmin.





kaikki kuvat weheartit.com

te, jotka ajattelette et "tämmöstä teiniangsti paskaa taas" ni ajatelkaa pois. ei mua itseasiassa edes kiinnosta. haluan töihin. edes mun tulevaan kesätyöhön. haluun ansaita rahaa ja tehdä sillä rahalla jotain unohtumatonta. mutta, jäänpä katselemaan tota harmaata ja masentavaa säätä, sekä noita lumikinoksia tien laidoissa ja nurmikolla. ehkä mieli tästä vielä parantuu jossai vaiheessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti