27. huhtikuuta 2012

hiljaiseloa

..ollu täällä blogin puolella muutaman päivän verran.

ja nyt vasta postaan ekan kerran tän uuden ulkoasun kans, hui ku tää on erilainen :o mutta joo, tän muutaman päivän aikana mun elämässä on ollu jotai tekemistäki! oon tän viikon aikana käyny koulussa, pyöräilly sateessa, saanu tilauksen kotiin joka sisäls pari kivaa juttua, käyny jyväskylässä Taitaja 2012 kisoissa + kaupungilla, ollu avustamassa 0-6 luokkalaisten diskossa, kattonu titanicin 3D:nä, syöny roskaruokaa, käyny kahvilla hyvän ystävän kanssa jota en ollu nähny kuukauteen, nukkunu huonosti öitä, ollu hyvin väsynyt ja viettänyt kotona tosi vähän aikaa koulun jälkee! tässä muutamia julkaisemattomia kuvia mun puhelimesta.
janette meijän hollywoodiltana (ei sitä yleensä meikkailla, älkää pelästykö)



se on meijän janette esiintymässä<3

diskossa laitettii palkintoja jonnan kans verhon takaa ongintapisteessä, tässä meijän valtakunta


ja sitte tähän päivään ja kameran julkaisemattomiin kuviin
jonna sai uuden pyörän! ihanaväri:)

mun uus lemppari! nam :p


tää tais olla tässä, huomenna mikkelii pyörimää janeten ja jonnan kanssa, ehkä kattomaa vappujuttuja! :) mä jatkan mun 5päivän vapaiden ekan päivän viettämistä täällä yksin sisällä, katsoen kuinka hyvä sää on ulkona :D hauskaa perjantaita!

p.s. pakko tännekki protestoida, miksi mikkelissä ei ole arnoldsia?!?!?!??! käytii jyväskylässä arnoldsissa juomassa smoothiet ja kuolaamassa bageleita. tyhmä mikkeli! :(

-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti