20. tammikuuta 2012

back at school

pari päivää tuli maattua kotona (no käytii me vähä mikkelissä ruokaostoksillaki), mut tänää päätin skarpata ja lähtee kouluuu ! oli kyllä hirmu lyhyt päivä, mut eipä haittaa mua ollenkaa :) flunssaki jo lähes selätetty, jes! vähä ehkä viel yskittää ja niiskuttaa, mut pikkujuttuja ;)

keskiviikkonaki lähin ihmisten ilmoille sen verran, et käytii kattoo janeten luistelukouluu mikkelin jäähallille. janeten ryhmää ennen oli joku taitoluisteluryhmä ja voiii herranjumala että pikkuset luistelijatki voi olla taitavia ja notkeita! siellä semmoset vaahtosammuttimen kokoset tyttöset ja pojat luisteli niiiin mahtavasti, etten malta oottaa mikkelin luistelijoitten kevätnäytöstä missä janetteki on ni pääsen kattomaa, oi!:)


oon aika ylpee itestäni, ku rupesin ajattelemaa kesätöitä jo tammikuun puolvälissä! laitoin eilen s-ryhmälle muutamaa paikkaa mikkelii ja tänne hakemuksiii, vaikka eipä sieltä mikää muukaa vuos oo töitä irronnu, ni en mä sillä mitää häviä että yritän !

nyt oottelen innolla tilauksia mitä ollaa nettikaupoista tehty, jeans.fi:stä tilattii ripsiä, ellos.fi:stä saan neuleen, h&m:ltä tulee pari tyynynpäällistä tulevaa kotii ja yves&rocher:ilta jotain kosmetiikkaa, en edes muista! :D niistä enemmän kuha paketit saapuuu:)

tänää kuitenki taas tiedossa lastenhoitoilta/-yö apan kans. muut lähtee ryyppäämää ja bailaamaa, minä teen töitä! eikä siinä mitää vikaa on, bailaajat menettää rahansa mut tienaan ;) ei sillä etteikö se bailaaminenki mulle kelpais, mut joskus näinki päin..

the nannys ;)
p.s. sorisori, huonoja kuvia ja niitäki vaaa kaks! tällä hetkellä mulla ei oo mitää hajua missä meijä kamera liikkuuu joten en voinu pahemmin kuvia lisäillä :< jeans.fi tilauskin tuli toissapäivänä, mutta laitan kuvia sit ku löydän kameran! :)

p.p.s. HUHHUH minkä ulkoasun laitoin! ehkä liian silmääpistävä tausta, sitä oikeaa etsiessä.. :D mut kelohonka<3

p.p.p.s HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti